Instagram’da Geri Takip Etmeyenleri Bulmak Ve Silmek

Etiketler :
Instagram’da fenomen olmak bir çok insanın hayalidir. Bu yazımda sizeleri bu hayalinize bir adım daha yaklaştırmayı umut ediyorum. Bir çok Instagram kullanıcısı takipçi sayılarının artması için “takip edeni, takip ederim” mantığı ile bir çok kişiyi takip etmeye başlıyor ve belli bir süre sonra o kadar çok kişiyi takip ediyor ki kimin geri takip ettiğini, kimin geri takip etmediğini bulmak çok güçleşiyor. Bu yüzden Geri Takip Etmeyenleri Bul yani Unfollow programları insanların çok işine yarıyor. Sizi geri takip etmeyen kişileri kolayca bulup takipten vazgeçebileceğiniz bir site hakkında bilgi vereceğim.
Bu yazıda sana insBegeni sayesinde nasıl seni takip etmeyenleri ve seni takipten çıkaranları bulacağını anlatacağım.
 instagram_search
Adım 1:
Öncelikle http://insbegeni.com/ sitesine giriyoruz.
Adım 2:
Girdikten sonra karşımıza “INSTAGRAM İLE GİRİŞ YAP” butonu çıkacak. Ona tıklıyoruz.
Adım 3:
“INSTAGRAM İLE GİRİŞ YAP” butona tıkladıktan sonra bizden uygulamaya izin vermemiz için hesap bilgilerimizi girmemizi isteyecek bizde hesabımızla sisteme gireceğiz. Merak etmeyin bu işlem tamamen güvenlidir.
Adım 4 (Son Adım):
Bu adımda girdiğimiz bilgilerden sonra insBegeni ana sayfasına yönlenedirileceğiz. Burada Takip Etmeyenleri Bul (Unfollow) butonuna tıkladıktan sonra insBegeni hesabımızı analiz edecek. Analiz ettikten sonra bizi kimlerin takip etmediğini ve bizi takipten çıkartanları listeleyecektir burada kolaylıkla bu kişileri takipten çıkarabileceksiniz.

0 yorum: